پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به فرمایشات رهبری گفت: نباید عملکرد شورای نگهبان را زیر سوال ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید ویژه ای بر روی جلوگیری از تخریب شورای نگهبان و زیر سوال بردن آن داشتند، ما نیز به پیروی از این فرامین باید مراقب هر گونه حرکتی برای زیر سوال بردن این شورا باشیم.

وی با اشاره ای به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم استان گفت: نباید گذاشت با تخریب شورای نگهبان، مساله غیرقانونی بودن انتخابات مطرح شود و بنا به فرمایش رهبر، دل بسته انقلاب هیچ گاه گوش به حرف دشمن نمی سپارد.

آیت الله آل‌هاشم ادامه داد: باید در انتخابات امسال نیز همانند انتخابات سال های گذشته شاهد حضوری باشکوه باشیم تا دشمنان باز هم بدانند که نمی توانند لطمه ای به نظام جمهوری اسلامی بزنند و اقتدار آن را به هم زنند.

بصیرت لازمه حضور مردم در انتخابات

امام جمعه موقت تبریز، بصیرت را لازمه حضور گسترده مردم در انتخابات دانسته و گفت: انتخابات را می توان یکی از عوامل ماندگاری و استحکام نظام دانست چرا که فرصتی برای دخالت مردم در سرنوشت کشور بوده و مردم را می تواند به نظام و ارکان آن بیشتر متصل کند.

وی ادامه داد: مردم بار دیگر باید با همدلی و همزبانی ویژه خود مانع حرکات و جنبش دشمنان کشور شوند و البته باید بدانیم هر دو انتخابات دارای اهمیت زیادی است که در این میان امیدواریم مردم همانند همیشه با بصیرت بیشتری به انتخاب اصلح و شایسته دست بزنند.

آیت الله آل‌هاشم افزود: سخنان رهبری در دیدار با مردم استان باید به عنوان منشور انتخاباتی مطرح شده و به طور کامل رعایت شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره ای به قیام ۲۹ بهمن تبریز نیز گفت: نباید بگذاریم این قیام به فراموشی سپرده شود بلکه با تجلیل و گرامیداشت هر ساله، بر شکوه آن بیفزاییم.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: سوم اسفند ماه سالگرد عملیات خیبر را نیز گرامی می داریم که این عملیات را می توان یکی از شجاعانه ترین عملیات در دوران دفاع مقدس دانست که نقش لشکر عاشورا و دلاورمردان این لشکر در جریان این عملیات انکار ناپذیر بوده است.

 اخبار مرتبط با موضوع:

خبرگزاری فارس : مجلس خبرگان کلید اسلامیت نظام است/ ملت ایران جواب دشمنان را هفتم اسفندماه با حضور پرشور می‌دهند

وقت نیوز : آیت الله آل هاشم مردم را به شرکت گسترده در انتخابات فرا خواند

آناج : کاندیداها یا وعده ندهند یا اگر دادند به آن عمل کنند

خبرگزاری صدا و سیما : مجلس غرب گرا مدافع ارزش های اسلامی نخواهد شد

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) : حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است

ائل پرس : توطئه آمریکایی تخریب شورای نگهبان شکست خورده است

 خبرگزاری بسیج : حضور آگاهانه مردم در انتخابات لبیک دوباره به نظام است

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 30 / 11 / 1394برچسب:, توسط میثم